ايلياى ماايلياى ما، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ايليا جون, اميد مامان و بابا

جوجه ام حرف میزنه

1395/7/6 12:53
95 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم الان که اینارو مینویسم تویه لحظه طوفانی هستم.حالم اصلا خوب نیس.ولی امید من تویی که الان تو یه خواب ناز هستی.مامانم این ترم،آخرین ترم مامانه و فشار خیلی زیادی روشه،مامانی حتی تابستون هم کلاس رفت تا درسش زودتر تموم شه و با تو باشه.ولی خوب این وسط .....

مامانم بریم سر اصل مطلب،جوجه کوچولو ی من الان چهارده ماهشه و با اینکه پاهاش ضعیف بوده وتا الان راه نرفته ولی کلی ورجه وورجه کرده و حتی حرف زده.جوجه ام که قبلا فقط ما یا م میگفت و منو صدا میکرد.الان صبحا یا هروقت که دوس داشته باشه سلام میکنه و میگه س البته با فتحه.

همه چیز رو هم میفهمه.گاهی که فضا ساکته یه نگاهی به ما میکنه و چن تا از اون خنده های مصنوعی رو تحویل ما میده و میگه هههههههه.عاشق این خنده هاتم مامان

حالا دیگه هروسیله ای که ما برداریم واستفاده کنیم تو هم تقلید میکنی و میدونی واسه چیه مخصوصا شونه.

عاشق کارتون پوکویو شدی و اصلا بهوای اون بهت غذا میدم.جالب اینجاست که نکات ظریف وبامزه اشو میفهمی و لبخند میزنی

پسرم هنوز خیلی وابسته شیرخوردن هستی یعنی تمام شب شاید به فاصله نیم ساعت.حالا مامان چه جوری میخوابه بماند

کلی دوستت دارم پسرم.چشمان معصوم و چهره پاکت رو.همیشه کودکانه بمون عشق من 

پسندها (2)

نظرات (0)