ايلياى ماايلياى ما، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ايليا جون, اميد مامان و بابا

عاشقانه اى با پسرم

1395/3/7 15:29
164 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم,ميوه دلم,  الان تو خوابيدي و مامان داره اينا رو براى تو مينويسه,  درحاليکه ميام بالاى سرت تا چندباره چکت کنم و مثل هميشه حضورمو بالاى سرت احساس ميکنى,  درحاليکه به خطوط چهره و معصوميت وجودت خيره ميشم و چند دقيقه اى محو وجودت و حرکات ظريف سر وصورتت ميشم که عاشقشم,  نميدونم مامانى اين روزا حس عجيبى دارم,  قبل از به دنيا اومدنت يه کوچولو دختر داشتن رو بيشتر دوس داشتم ولى الان اصلا مفهومى به عنوان جنسيت برام بيگانه اس,  اصلا وقتى به اين موضوع فکرميکنم حتى نميفهمم دختر يا پسر داشتن چه فرقى ميتونه داشته باشه , فقط عشق فرزند داشتن رو درک ميکنم,  درحاليکه تو فردا ده ماهت تموم ميشه و پا به يازده ماهگيت ميزارى بيش از هرزمانه ديگه اى عاشقت هستم,  وحتى وقتيکه ميخوابى دلتنگت ميشم,  نميتونم تصور کنم دنيا بدون حضور تو چطورى بوده,دوستت دارم پسرم

پسندها (1)

نظرات (0)